עקרונות לכתיבת קורות חיים

פרטים:

שם מלא
פרטי התקשרות: נייד, מייל ומספר תעודת זהות.
אם זה משרת את התפקיד אליו מתמיינים- להכניס מיקום/ סטטוס בחיים/ שנת עלייה
יתרת לימודים (מבקשים זמינות של יומיים לפחות), זמינות מבחינת שעות (מינימום 96 שעות)

תמצית:

שלוש שורות שהן בעצם ההצגה העצמית שלנו. שלוש השורות האלה צריכות להתייחס לכל התכנים שכתבנו בהמשך: השכלה/ הכשרה, ניסיון, תכונות ייחודיות. להכניס את כל מילות המפתח ולהתאים את התוכן למשרה אליה מגישים את קורות החיים. נרצה ליצור ולהבליט את הקשר בין המשרד/ המשרה לניסיון ולהתנדבות, כדאי להתחיל את זה כבר בתמצית.

השכלה:

צריך להיות בנוי בצורה כזאת: טווח שנים, תחום, מקום לימודי תואר ראשון. לציין אם יש הצטיינות/ תזה/ עבודת מחקר אם רלוונטית לתחום ניתן גם לציין קורסים ספציפיים בתואר אם הם נוגעים ישירות לתחום של המשרה המבוקשת ואם נסגרו בציון גבוה. תיכון ניתן לפרט כדי לעבות: מה עשינו בזמן בית הספר? התנדבות כלשהי, קורסים ספציפיים, הצטיינות קורסים נוספים או הכשרות (אם היה במסגרת הצבא ורלוונטי לתחום המבוקש ניתן להכניס את זה כאן ולא תחת שירות צבאי)

ניסיון תעסוקתי:

צריך להיות בנוי בצורה כזאת: שנה, תפקיד, מקום (לכתוב בסדר כרונולוגי הפוך, נכתוב בראש את התפקיד האחרון אותו ביצענו וכן הלאה) נציג כל תפקיד בצורה אטרקטיבית ומעצימה. פירוט ב2-3 נקודות: התייחסות לתיאור התפקיד, המשימות שביצעת במסגרתו, יכולות וכישורים שבאו לידי ביטוי (חשוב לדייק בהתאם למה שמחפשים במשרה הבאה)

התנדבות:

אם היה משהו משמעותי מבחינת ערכים, מיומנויות וכישורים (שנת שירות/ מכינה) אם היה משהו משמעותי מבחינת תקופת זמן: מד"א שנתיים/ תנועת נוער

שירות צבאי/ לאומי:

שנה, תפקיד, מקום/ יחידה +דרגה בשחרור ניתן לפרט בשתיים שלוש נקודות את תיאור התפקיד, תחומי אחריות, הצטיינות, כישורים ומיומנויות שנרכשו בשירות. אם יש קורסים שנעשו במסגרת הצבא ניתן לציין אותם.

שפות:

עברית- שפת אם | אנגלית- רמה טובה ומעלה. אם יש שפות נוספות כדאי להכניס.

עקרונות כלליים לכתיבת קורות חיים:

עקרונות כלליים להגשת מועמדות במגזר הציבורי: